Késő

EzANevem 2011.01.29. 10:25

Bocsáss meg, hogy
Nem láttam a könnyben úszó szemed.
Bocsáss meg, hogy
Nem éreztem felém nyújtott kezed.

Bocsáss meg, hogy
Nem értettem kínzó fájdalmadat.
Bocsáss meg, hogy
Nem hallottam segélykérő szavad.

Bocsáss meg, hogy
Nem voltam ott, mentettem magamat,
Büntetésül
Holtan láttam viszont az arcodat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eanv.blog.hu/api/trackback/id/tr272622551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása